soffliggare

idag har jag spenderat hela dagen i sängen, ja förutom när jag har varit upp och ätit och gått på toa då. morgondagen ser ut ungefär likadant, ett besök till doktorn ska dock också göras. foten ser inte bättre ut, tvärt om, mer svullen, mer blå, mer ont.
kan verkligen inte göra nånting utan lindan på, så fort jag rör mig känns det som att foten ska dö. skolan vet jag inte när jag orkar gå till. med tanke på att jag knappt orkar hoppa runt på kryckor här hemma känns det ju inte som att en heldag i skolan orkas med. men på onsdag ska jag ta och svänga förbi träningen och träffa mina älskade fotbollstjejer♥
jag klarar verkligen inte av att ligga inne nå länge alls, blir helt nervös av att inte träffa folk. rapporterar imorgon efter sjukhusbesöket hur det gått.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0