städning/dusch/match

just nu städar jag rummet förfullt, sen ska jag ta en dusch och äta mat
innan det bär av ner på stan. ska först förbi mamma och lämna mina grejer sen blir det att kolla match på vallen! det är mitt lag som ska spela, det är våran första match som damlag också hihi :D men det är bara en vänskapsmatch så det ska bli intressant att se hur vi ligger till :) vi ska spela i divison 5 som är den lägsta serien inom damfotboll och laget vi ska möta spelar i divison 3.  kanske låter tufft men det är faktiskt så att dom vann inte och fick gå upp i divison 3 utan dom fick en förfrågan om dom ville det så egentligen ligger dom ju på nivån för divison 4, tycker jag iallafall :) har inte mkt mer att säga utan ska skynda mig nu :)
ha en bra dag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0