long time no see.

jag beklagar för den urusla uppdateringen men har haft fullt upp som vanligt..
i måndags jobbade jag cornelia och frida på vårt grupparbete, i tisdags var det träning, i onsdags var vi till stockholm på Tyrol för min farbror och hans band hade release fest för dom har släppt en ny skiva, dom spelade skit bra! :)
i torsdags var jag med cornelia och frida igen och vi gjorde klart arbetet, idag (fredag) var det träning sen efter träningen har jag varit med emma och natha, vi kollade på veteranernas match, dom vann med 5-1 :)
imorn klockan 10 bär det av mot västerås där det ska spenderas en natt på hotell (Y) så det blir väl shopping och massa trevlig heter! kommer hem någon gång på söndag eftermiddag / kväll. just nu sitter jag iallafall och kollar på TV och läser Expressen.
ha en fortsatt bra fredag kväll♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0