läskigt!!

alldeles nyss hände nått skit konstigt och läskigt :s
jag låg här i sängen och läste bloggar och kollade runt på sidor, har varit vaken sen typ 11.30
sen helt plötsligt bara mår jag skit illa och är helt yr och kallsvettig, så jag kutade till toaletten
och jag var helt säker på att jag skulle spy, jag satt på golvet på toan ett tag och mådde
skit illa, hela huvudet snurrade, sen helt plötsligt så försvann det igen :s
nu har jag iallafall fått i mig lite fil också så jag mår bra nu,
hade först i flingor i filen men det gick fan knappt inte att äta..
det är helt sjukt hur ont i undertänderna och underkäken jag har! jaja.
nu ska jag hoppa in i duschen och vid halv tre typ ska jag ner på stan med sara.
puss så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0