just nu

usch vad ingenting funkar nu..
har haft ont i ryggen i några veckor nu och idag vid maten när jag skulle sjunka ihop på stolen lite liksom då bara högg det till som f****n! så nu har jag skit ont i ryggen! jag måste fan göra någonting nu... har tänkt det ett tag men har inte gjort någonting ändå... blir alltid så.
sen igår på träningen så halka jag till på asfalten som var bredvid planen för det var en isfläck där så nu har jag världens fetaste blåmärke på knäet :( och nu har jag ont i båda knäna för jag hade redan ont i det andra sedan vi var i bollnäs och spelade för då slog jag i det.. sen igår på festen så vart min fot hoppad på så den är lite svullen och skit öm, och ockå blå..
haha fyfan :(
ska iallafall försöka sova lite nu! (då kanske jag kan klara mig från att göra illa mig också (y)
natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars lilla gumman !

2010-03-07 @ 08:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0