It hurts

varning för långt inlägg!
idag vart det falun och borlänge med cornelia och sara :)
emma-freja skulle också ha varit med men hon vart sjuk :(
iallafall, först åkte vi till borlänge och gick lite i kupolen sen gick (sprang) vi till crossroads där cornelia och sara piercade naveln, det vart jätte fint! :)
efter det så skyndade vi oss till resecentret och tog bussen till falun, där åt vi mat och fikade, sen shoppade vi lite grann, sen fick jag springa till tandläkaren haha.. kom lite sent men det gjorde ingenting :)
handlade inte så mkt, ett par jeans, en tshirt och ett par örhängen :)
ska försöka ta bild på det senare och lägga in här :)
hos tandläkaren så bytte jag båge i underkäken också så nu värker det och imorgon kommer det antagligen göra ännu ondare.. men jag är iallafall inne på dom sista bågarna nu, så nu ska rötterna bara räta upp sig och växa fast!
ikväll ska jag iallafall lägga mig i tid och sen ska jag ta en lååång sovmorgon!
i söndags sov sara och cornelia här då skulle vi dygna
fast vi orkade inte längre vid ca 3 på natten,
på måndagen sov jag och cornelia hos sara och då fyllde ju sara år så skulle jag till tandläkaren 9.20 så då var jag tvungen att kliva upp tidigt, i natt sov vi hos cornelia alla tre för vi skulle till bussen tidigt.
och jag vill också påpeka att cornelia och sara har 1.20 sängar, tänk er tre tjejer som delar på en 1.20 säng!
man har inte sådär jätte stort utrymme haha ;)
så ikväll blir det att ta det lugnt och kolla på säsongspremiären av greys anatomy :)!
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0