finally

sista skoldagen avklarad! √
nu väntar sköna dagar med mycket sömn och annat roligt.
efter skolan idag var det träning direkt, sen var det klubbkväll/skokväll på team.
testade lite skor men dom flesta skorna i min storlek var slut så jag ska in igen om några veckor för dom skulle få in mer :) beställde iaf vindoverallen och mjukisdressen och så köpte jag nya benskydd :)(Y) nu ligger jag och kollar på TV, såg nyss CSI vilket är mitt absoluta favorit program har jag kommit på! Jerry Bruckheimer är så jävla bäst! det är han som gör alla programmen. ser på nått slags CSI programm eller polis-programm nästan varje dag haha..
men nu är det nått program om sexmissbruare?
så jag ska väl gå och tvätta bort sminket och borsta tänderna sen ska jag sova!
vet att klockan bara är tio typ men jag är så jääävla trött!
träningarna idag och igår var jätte jobbiga så har skolan varit så jobbig också.
så sov gott!
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0