dum i huvet är vad jag är..

åå vart så glad när jag kom på att det var säsongspremiär för greys anatomy ikväll!
så planerade jag att jag skulle städa upp i rummet krypa ner under dubbla täcken och dricka en massa varm choklad! sen loggade jag in på bloglovin och började läsa alla inlägg jag inte hade läst, sen nu ser jag att klockan är tjugo i, då tänker jag att ja! perfekt nu kan jag börja städa så är jag klar till tio när greys börjar!
bara det att greys började nio så nu har jag typ missar allting :(
så nu ska jag städa upp sen får jag lov att kolla på nå program
där dom tränar hundar som är aggresiva..
och jag kan inte lägga upp bilder på mina kläder heller för pauline har tagit med min kamera till västerås, tydligen hade jag sagt att hon kunde få ta den igår kväll när hon frågade för jag hade sagt att jag inte skulle behöva den, men det har jag fan inget minne av, så har hon tagit med minneskortsläsaren också annars hade ni kunnat fått halvdåliga bilder iallafall! usch va allt sög nu...
har skit ont i tänderna med :(
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0