amusement

efter min sköna dusch drog jag ner på stan idag, fixade lite grejer och köpte ett linne :)
efter det bärde det av hemåt och så firade vi viktor som fyllde 20 år igår!
på kvällen vart det filmkväll med laget hemma hos ellen! :)
vi kollade på en skräckfilm som heter amusement, den var riktigt bra och riktigt läskig!
nu ska jag ta en kvälls macka sen sova för imorn är det fullt upp igen..
måste ner på stan och fixa prao sen ska jag förbi avesta kyrkogårds förvaltning också.
sen på eftermiddagen är det träning och på kvällen blir det maskerad! :)
trodde jag skulle få vila när jag hade sportlov men det har nästan blivit ännu mera stress...
sov gott♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0