tjingeling

dagen plus: kolla på eclipse med bästa brudarna ikväll! (-frida)
dagens minus: min jävla förkylning som jag aldrig blir frisk ifrån och gräsallergin..
imorse när jag vaknade hörde jag fiskmåsarna och vinden blåsa (sådär harmoniskt ni vet).
kollade ut genom fönstret och blir inte lika glad.. mörka moln och blåsigt.
nu har det både regnat och åskat så mina planer att sola gick ju inte så jätte bra.
istället har jag slöat framför datorn och klämt i mig två muffins, fy jasmine..
ska försöka hinna med en sväng på stan senare också innan bion.
ph1: ingen kommentar.
ph2: samma som första, lägg märke till alla små fräknar också.
ph3: myskläder, man måste ha sköna kläder när man ska kolla på bio.
ph4: rock´n roll. eller nått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0