piercing!

japp, nu var det gjort :D
imorse var det ju meningen att jag,
pappa och alex skulle på morgon sim klockan sex.
men imorse orkade inte alex, men jag och pappa åkte ju.
så när vi nästan var där ringer pappas en kompis
som också skulle simma och berättar att dom har stängt idag.
dåligt ovärt det känns att ha klivit upp så tidigt då.
iaf så åkte jag hem till mamma då och sov vidare,
sen vid klockan tolv följde jag och pauline med ida
när hon skulle tatuera sig, fan va snyggt det vart!
en skit fin rosett på handleden i svartvitt :)
sen åkte jag pauline, pappa och my till falun.
först fixade jag tandställningen, så gick vi en runda på gina,
sen åkte vi till falun, där piercade jag och my naveln :D
det gjorde faktiskt inte så ont som jag hade förväntat mig.
och det ända som gjorde ont var ju när hon tröck igenom själva nålen,
men det gick över på än gång :)
nu är jag bara lite öm.
men fan va nöjd jag är :D
det var min dag då.
har ni haft en bra dag? :)
puss

Kommentarer
Postat av: malin

åååh jag vill också pierca mig!!

hur mycket kostade det ? :*

2010-01-05 @ 22:09:49
URL: http://malinerikam.blogg.se/
Postat av: jasmine

jaa, det är ju skitsnyggt, gört! :D

det kosta 400kr :) gjorde det i borlänge ;):*

2010-01-08 @ 18:01:03
URL: http://jasmineborger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0