long time no see

lördagens fest var jätte rolig!
har inte orkat lägga in bilderna från kameran än,
men jag ska se till att göra det snart så får ni se :)
nu har skolan dragit igång också.
det är faktiskt ganska skönt, förutom att jag har så svårt att komma upp på morgnarna.
sover inge vidare alls nu förtiden,
i natten som var låg jag vaken och snurrade och vred mig.
och när jag väl sover så drömmer jag konstiga drömmar.
hoppas att det blir bättre snart för jag känner mig som en zombie.
har fått ont i ryggen nu också.
kände det i måndags på träningen och igår hade det bara blivit värre.
gör ont när jag ska sätta på mig en tröja, eller när jag ska böja mig ner.
och när jag springer så trycker det på ryggen mellan skulderbladen.
det är liksom som om jag vill knäcka ryggen eller bryta upp den?
konstigt iallafall.. nu ska jag smörja in mig med linement och
sen ska jag nog faktiskt sova :)
ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0