HJÄLP MIG!

jag vet att jag inte har särskilt många läsare,
men jag har några trogna läsare som faktiskt är inne här varje dag ungefär.
nu behöver jag er hjälp!
jag är trött på blogg.se (igen!)
och jag förstår verkligen ingenting av devote.
så till frågan:
ÄR DEN NÅGON SOM VET OM WEBBLOGG.SE ÄR BRA?
snälla svara, och om jag nu skulle hoppa dit ett tag så tar jag givetvis inte bort den här bloggen.
ni kan också komma med förslag om VAD JAG SKA HETA?
jasmineborger är så tråkigt så gärna någonting annat :)
hoppas att iallafall någon svarar annars blir det lite pinsamt :)
tack på förhand♥

Kommentarer
Postat av: emma

jag tycker att det inte är någon som helst skillnad på blogg.se och webblogg.se

enligt mig så låter webblogg mycket snyggare än blogg, haha. men det är bara min åsikt ;)

2010-01-24 @ 22:12:19
URL: http://mydirtysecret.webblogg.se/
Postat av: sandra

Emma din åsikt stämmer ganska bra in på sanningen siddu. Det är inte så att webblogg är någon annan slags ''hemsida''. Det är bara namnet som är annorlunda. Du loggar som vanligt in på Blogg.se och bloggar precis som här. Den enda skillnaden är namnet, som du väljer när du blir medlem på Blogg.se. Eller skapar en ny blogg.

2010-01-26 @ 18:32:06
URL: http://nightcat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0