and so the lion fell in love with the lamb..

får inte nog..
har setat och googlat runt nu och hittat olika fina affisher och saker jag vill ha.
hittade en jätte fin tröja som jag ska önska mig när jag fyller år tror jag hehe.
många tycker att folk som är galna i twilight och robert pattinsson och allt det där
är konstiga, men egentligen så är det väl inte så annorlunda än att någon gillar
ett band eller så? jag menar hur många personer har inte affisher med till exempel
kent, eller beyonce, eller något rockband på väggen?
dom klassas ju inte som töntiga eller galna.
det är väl inte så stor skillnad att man har en twilight affish på väggen eller?
det tycker iallafall inte jag.
man får väl tycka om det man själv vill helt enkelt :)
ville bara uttrycka min åsikt.
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0