skdiosbnwgfw

hej bloggeeeeeen.
har inte orkat uppdaterat på ett antal dagar vilket ni antagligen har märkt!
i torsdags hade vi skolbad, hatar att visa mig i bikini men jag överlevde iaf..
fick MVG på livräddningsprovet så det är jag riktigt nöjd med! :D
annat som hänt i helgen.. hm. i fredags bärde det ju som sagt av till hedemora, vi åt jätte god mat och godis och annat, på lördagen vart det träning på förmiddagen, det var förjävligt jobbigt men kändes skit bra efteråt!
idag har jag mest tyckt synd om mig själv, fick skit ont i ryggen igår kväll och har fortfarande skit ont! :(
så fick jag min mens i natt åååå.. helt värdelöst... inget ni behöver anteckna hehe :)
nu ska jag iallfall städa upp det sista på rummet och ta en dusch innan cornelia och sara kommer hit.
känner mig äcklig och ful nu så jag hoppas att dom kan få mig på lite bättre humör!
känner mig ovanligt blogg sugen just nu faktiskt så ikväll kommer det nog ett antal inlägg!
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0