mysigaste helgen(L)

i fredags när jag hade kommit till sara tömde jag sara och cornelia hennes sovrum, sen kollade vi lite på OS och på tv innan vi somnade, på lördagen vart det mest målande, på kvällen vart det bara jag och sara som var kvar, vi kollade på OS, bastade och åt godis :) imorse (söndag morgon) målade vi klart hennes rum, tog bort all tejp från listerna och skrubbade golvet, sen hann inte jag hjälpa till nå mer för då vart det dags för mig att åka hem.
nu ska jag börja packa och städa innan det bär av hem till mami :)
min helg har varit jätte bra iallafall, hoppas eran också har varit bra♥
scj♥

Kommentarer
Postat av: Two olsson sisters

Haha, vilken rolig bild:P

2010-02-21 @ 21:18:25
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0