kärt återseende!

fullt upp igår, direkt efter skolan drog jag ner på stan och mötte mamma :)
efter stan var det bara hem och hämta grejerna sen drog jag ner till vallen.
vi tränade, det gick så där för mig, fick några blåmärken också haha.
idag har jag kollat på esteternas dansföreställning, dom var skit duktiga!♥
när vi skulle gå därifrån slog jag i armbågen i armstödet så har skiiiiit ont nu,
och så knäpper det till då och då när jag böjer på den :( lyckat...
juste! andra delen på nationella svenska hade vi idag, skrivning i tre timmar (Y)
det gick bra, hade en jävla skrivkramp på slutet bara men fick ihop 10 ½ sidor iaf :)
det var mina senaste två dagar.. vad har ni gjort då? :)
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0