utmattad

jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat senaste dagarna..
i fredags efter skolan drog vi till Leksand med damlaget på nattcup.
vi kom tvåa hihi :D:D det var jätte roligt men fyfan va sliten man är nu!
hann med ungefär två timmars sömn under natten och övriga tiden kutade man runt på en konstgräs plan. efter att vi hade kommit hem från Leksand drog jag vidare till Västerås med mamma, tror inte att jag var sådär jätte roligt sällskap för jag sov hela vägen dit och lite grann på hemvägen också sen tog jag en paus på ikea parkeringen och sov i bilen i 40 minuter också haha (Y) men nu är jag iallafall en cykel rikare!!!
så planerna imorn är väl att skruva ihop cykeln och om jag orkar/hinner kolla på pojkallsvenskans match :)
nu ska jag städa upp lite på rummet sen sova :)
pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0