glad påsk på er allihopa!

igår var jag på lagfest i tråbacken, det var damlaget och p17.
hade jätte kul med massa underbart folk!
försökte mobilblogga men tyvärr så hade jag ingen teckning så det funkade inte..
nu sitter jag och väntar på att mina kusiner och min farbror från stockholm ska komma :)
sen vid tre tiden ska vi hem till farmor och farfar och äta middag :)
och fan va fint väder det är ute! det är nästan 9grader! tvättade en klänning imorse som jag hängde ut för ett tag sen och den har faktiskt hunnit torkat jätte mycket! :)
hihi, ha en bra dag!
puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack !!



Söt blogg du har, hur hittade du min? :D

2010-04-05 @ 17:42:33
URL: http://youcanrunbutyoucanthide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0