hej bloggen

jag sa ju att jag skulle uppdatera mer men så vart det visst inte..
Igår hade jag match, vi spelade mot korsnäs, vi vann med 9-1 och jag gjorde mitt första mål! :D wiiee!
det var sista seriematchen med div.2 så det vart ju ett bra slut :)
nu väntar man på att få höra om torsång förlorade sin match eller spelade oavgjort för om dom gjorde det så har vi vunnit serien! :)
igår var vi hemma hos wadström nästan alla i klassen och massa andra människor, det var kul :)
idag händer inte så mkt, ska åka över till mamma annars inget speciellt :)
ha en bra dag.
puss

Kommentarer
Postat av: frida

så jävla bäst ;)

2009-09-24 @ 22:02:30
URL: http://todaystartsthefuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0