hiss eller diss och godnatt.

säger godnatt nu fast jag ska inte gå och lägga mig än, nu blir det mys i soffan framför TV:n med mamma :)
men först en hiss eller diss!
Jag hissar:

att det är sista veckan innan ett skönt och efterlängtat höstlov!!
ska bli riktigt skönt att slippa skolan i en vecka.


Jag dissar:

avestakommun! tycker att dom lägger ut pengar på helt onödiga grejer när det finns så mycket annat att ändra på. ett exempel: precis vid konsum i krylbo finns det ju en bro över järnvägsrälsen, och där har dom nu byggt en stor ny bro som går från sidan vid konsum över på andra sidan gatan och sen svänger den in på den andra bron.
den har dom gjort för att minska olycksrisken, men där man går över till bron är det dels 30 väg och sen är det ett stort övergångsställe med många markeringar och skyltar. slöseri med pengar enligt mig!
godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0