hiss eller diss

Jag hissar:
Att jag och mamma drar till storstan imorn och stannar där tills på söndag!
massa shopping och god mat och annat kul! :)
tar med mig kameran så får ni se bilder sen ;)


Jag dissar:
svininfluensan! jag är så trött på allt det där.
vissa hävdar att man ska vaccinera sig och att det är jätte viktigt och så.
andra säger att man absolut inte ska vaccinera sig!
och jag tycker att alla har gjort en sån stor sak av det här, svininfluensan är precis som den vanliga influensan bara det att det smittas enklare, alla har ju fått för sig att man dör av det?
men dödligheten är på precis samma nivå som vanlig influensa!

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag blir också skit irriterad på det där! Förresten så hatar jag sprutor också hehe :$

Längesen vi träffades nu, saknar dig. puss <3

2009-11-07 @ 15:05:37
URL: http://linneafl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0