fredagsmys

Efter skolan drog jag och cornelia ner på stan och fikade och lite annat, sen har jag nästan spenderat hela kvällen till att läsa i tidningar om olika gymnasieskolor. Riktigt intressant faktiskt :)
har ni prövat den nya smaken på OLW-chipsen? Sourcremé och bearneise, låter inte särskilt god men den var faktiskt jätte god! tyckte däremot inte att dom smakade varken sourcremé eller bearneise men dom var goda iaf :)
haha jag kanske ska börja kritisera chipssmaker... nej då det ska jag inte! :)
nu ska jag kolla vidare på wallander steget efter med mamma :)
puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad ska du gå för linje min kära kusin? :)

2009-10-10 @ 15:35:11
Postat av: svar:

jag ska gå NV hehe :)

2009-10-10 @ 19:31:00
Postat av: Anonym

Se där, det fixar du :)

2009-10-11 @ 15:59:07
Postat av: svar:

ja, det får vi hoppas på hihi! :)

2009-10-12 @ 21:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0