JAG HATAR SNÖ

och nej jag är inte död om ni undrar :)
har haft fullt upp hela veckan så det har inte blivit något bloggande,
skolan kommer först you know.
någon som har missat att det öser ner snö från himlen?
snö är verkligen irriterande enligt mig, det är kallt, blött, slaskigt,
halt, det gör ont att få snöbollar på sig,
det orsakar olyckor, I could keep on going..
ni fattar. det ända positiva med snö är att det är fint, när det slingrar ner från himlen och så,
och att det är juligt, men jag skulle inte ha något emot ett snö-fritt Sverige.
nu ska jag snart bänka mig framför TV:n och kolla på MTV music awards 2009! wiie
slask.
psst.. nu kommer bilderna från stockholm snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0