fröken duktig

jag ska nu sätta mig och plugga matte!
notera att det är fredagkväll och att klockan är kvart i åtta.
men har prov om två veckor + att jag har missat två lektioner så det är lite att ta igen :)
i veckan har vi haft kemiprov, det var uppdelat på onsdag, torsdag och fredag (idag)
på onsdagen skulle vi skriva vad vi skulle göra på en labb, på torsdagen skulle vi göra labben och följa instruktionen och idag hade vi teoretiskt prov. i onsdags och torsdags kunde man bara få IG, G eller VG och idag kunde man få IG, G, VG eller MVG, resultaten för mig vart:
onsdag: VG
torsdag: VG
fredag: MVG
nöjd är jag :D
ser ni hur långt hår jag har fått?! det har växt jätte mycket sen jag klippte av det :)
en dagens också :)
jeansleggings: gina
tröja: monki
sjal: åhlens
nitarmband: italien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0