hej på er!

I helgen har det varit karneval! fyfan va kul säger jag bara.
på fredagen stog man med fotbollslaget i stånden nere vid karusellerna 8-12 låter jätte tråkigt, men det var inte likafarligt som man trodde :) På lördagen åkte jag först ner på stan med sara, cornelia och sandra. vi kollade på avesta idol och gick på stan. På eftermiddagen badade vi i cornelias pool och gjorde oss i ordning innan vi drog till wadström.
tilsslut kom vi ner på stan och där hände det mycket. både bra och dåligt. men jag hade fördet mesta en toppen kväll! tack för det<3 Och vem om inte jag kom in på området där EMD och Lillasyster spelade utan att betala!? haha :D
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du va ju typ inne i tre sekunder!

2009-05-31 @ 19:53:57
URL: http://linneafl.blogg.se/
Postat av: jasmine

till anonym: nej det var jag inte, jag var inne på lillasyster och kollade på flera av deras låtar lilla du! :)

2009-05-31 @ 21:31:05
URL: http://jasmineborger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0