vart tog du vägen solen?

JAG VILL HA SOMMAR! förbannade skit väder, man blir ju deppig av det, så orkar man inte göra nånting när det är så här heller.. grymt kul i stockholm var det iallafall, grönalund var awsome! åkt insane har man gort också, och fan va stolt jag är över mig själv! jag har typ kommit över min "karusell rädsla" åkte massa karuseller iallfall och gått på stan har vi gjort. 
imorn fyller Pauline år också, 17. sen på torsdag så bär det av till trollhättan och kusinerna så då blir det väl liseberg tror jag :) ska bli jättekul! så det blir väl inte särskilt mycket uppdaterat då heller men det är faktsikt skönt att slippa datorn lite på semestern. håll tummarna på att det blir bra väder bara!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0