vacation

som ni märker så har jag inte uppdaterat här på bloggen på jätte länge nu.
först var vi ju till stockholm med mamma torsdag till söndag, sen torsdagen efter åkte vi till trollhättan med pappa och hälsade på kusinerna, vi kom hem igår på kvällen. och om 13 dagar drar jag till Italien! WIIEEE!
det ska bli skit kul, och då blir jag borta i en vecka så då blir det nog ingen uppdateringen heller :)
har vart skit kul att åka bort nu med familjen och så, med mamma vart det shopping och sen grönalund, jag har åkt insane (stolt) hihi. och när vi var i trollhättan med pappa åkte vi till liseberg och där åkte vi massa karuseller, blandannat kanon, den var verkligen SKIT rolig! en utav dom roligaste karusellerna jag har åkt! och balder, gud jag trodde jag skulle dö i första backen! men jag överlevde och kul var det :)
nu ska jag inte göra nånting bara lata mig. sen om några timmar är det träning!
jag har missat jätte många träningar dom senaste veckorna så det ska bli riktigt skönt att träna!
nej, nu har jag skrivit jätte mycket ju. ska hoppa in i duschen nu.
bilder från stockholm och trollhättan kommer sen!
puss

Kommentarer
Postat av: nea

sv: jaa vist är den gullig? :D

Du måste lägga upp mer bilder på bloggen galning!

2009-07-28 @ 20:18:54
URL: http://linneafl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0