tjenare

nu sitter jag här vid datorn då, mina fötter är faktiskt väldigt varma? varför är dom det? borde dom inte vara kalla liksom..
iaf, efter middagen här hemma som jag faktiskt lagade! :) (den vart skit god!) så drog jag och pauline hem till mickis och umgicks med henne en sista gång innan hon åker hem till emmaboda imorn :( men förhoppningsvis så träffar vi henne snart igen! :) efter det drog jag ner till holmen där Sandra, Emil, Cornelia och Sara var :) vi myste och åt lite gott sen drog emil hem och det var bara tjejligan kvar ;) vi låg på bryggan och drygade oss, bruksklubben som är tvärs över vattnet spelade hög musik, det var massa gammla låtar och vi sjöng med så gott vi kunde haha :)
en massa kort tog vi också och matade änder med salta chips hehe :) bilderna kommer sen när sandra har skickat dom till mig :) haha juste måste bara berätta också, en bit ifrån oss var det en turk familj, sen efter ett tag kommer pappan, och brorsan och deras lilla dotter fram och så frågar dom om dom får ta ett kort på flickan med oss för hon ville det?! haha :)
iallafall så ställer vi upp på kortet så snälla som man är, sen frågar han brorsan mig ( han kanske var typ 20 föresten) han ba hur gammal är du? jag ba: 15. han ba: neeeej, du är väl typ 13-14. jag ba: eehm, nej jag är femton. så börjar han skratta.. schysst liksom?! hahaha :D turkjävel ;( nejdå turkar är snälla :)! dom flesta iaf :)
nej, nu vart det här inlägget skit långt ju! ska äta kvällsmat nu sen sova, ska upp i tid imorn så ska jag och sandra åka hem till cornelia och steka med cornelia och sara vid hennes pool, tar med kameran så det blir nog lite kort ;)
puss

Kommentarer
Postat av: frida

haha nej, bara till finland! ;)

2009-07-03 @ 11:02:27
URL: http://fholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0