konfirmations möte sen ut till näs!

hallå! först måste jag bara säga förlåt för att jag inte har lagt upp bilder på jätte länge! men det är så att jag inte har haft internet på min dator där alla bilder är så jag har fått setat vid andra datorer, men nu när internet funkar igen så har min mus gått sönder, typiskt! men så fort allt är fixat så kommer det bilder :)
nu ska jag snart på möte med konfirmationen, sista mötet innan vi åker. bara tolv dagar kvar nu! :D:D
sen åker jag ut till näs och är med älskade vicci! blir kvar där över natten också :)
det var allt jag hade att säga nu,uppdaterar imorn kväll efter träningen, med bilder också!!
ha en bra kväll! 
puss

Kommentarer
Postat av: matilda

ja bilder vill vi se :)

2009-07-30 @ 02:48:07
URL: http://augustihelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0