dåligt jag vet..

har inte uppdaterat nu på jätte länge, men anledningen till det är att i torsdags åkte jag iväg på fötbollscup med älskade laget och jag kom inte hem förns i måndags eftermiddag och sen dess har jag helt enkelt inte haft orken att skriva någonting. Men nu tar vi nya tag. Tyvär så kommer bilderna jag ska lägga upp inte vara så fina för min systemkamera har gått sönder så den skickas in på lagning imorn och under tiden får jag använda min lilla digitalkamera, men det är ju iallafall bättre än ingenting, eller? :) usch, nu känner jag att jag måste göra nånting, kan inte sitta inne hela dagen inte, ska hoppa in i duschen nu och städa till mitt rum lite grann :) ha en bra dag.
puss

Kommentarer
Postat av: matilda

åh älska fotbollscuper!! hur gick det då? :)

2009-07-02 @ 01:16:46
URL: http://augustihelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0