chao

idag har jag inte gjort nånting alls, typ som alla dagar då, hehe. jag och min syster försökte fånga lite hagel men det gick inte särskilt bra, imorse alltså. gud vad det regnade och åskade och blixtrade!
var och provkörde bil med mamma, låg i sängen. ja alltså jag fattar inte vad jag gör om dagarna, jag ligger bara i sänge, orkar liksom inte göra nått nu när det är sånt här väder -.-
på kvällen åkte iallafall jag och pauline till willys och köpte chips och dip och såg på film, mysigt.
nu sitter jag här vid datorn och ska sova om nån timme kanske. usch imorn ska jag till tandläkaren, blä.
har ni haft en bra dag trots vädret? hoppas det.
puss

Kommentarer
Postat av: mh

här nere har det varit fint väder iallafall haha! verkar som hela landet haft dåligt förutom vi.

2009-07-09 @ 13:28:23
URL: http://hellemarck.blogg.se/
Postat av: matilda

själv så va man ute och jobbade i piss vädret :(

2009-07-09 @ 20:21:21
URL: http://augustihelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0