20.02

hejhejhej, idag har jag vart med viccis då :) vi hade as kul som vanligt, vi var och badade två gånger i älven haha!
det var faktiskt skönt i vattnet :P ena gången åkte vi med julia och hennes kompis jessica :) jessica hade moppebil som julia körde då, och ja jag måste säga det att om ni ser julia i en moppebil så se upp! hon kör som en galning hahahah :D
men kul som fan var det iallafall! nu i veckan åker vicci på sportscamp så då kan man inte träffa henne, men när hon kommer hem så ska vi ut och åka med deras båt och bada en massa har jag bestämt :D
åå jag bara älskar att vara med henne ute i näs, min mobil funkar inte där så man kommer bort från allt annat, så är det sjukt kul att va med vicci! älskar dig pluttan<3
ikväll händer nog inget speciellt, är fest sugen som bara den! men inge sånt blir det :)
nu har jag skrivit av mig lite hihi.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0