090712

tjabba, fan va fult att säga tjabba.. jaja, nu på kvällen vart det att träffa linnea, gud så jag saknat henne! vi pratade och lyssnade på musik, och dreglade framför datorn till robert pattinson gaaah va han är sexig!
och jag måste bara säga att jag vet att bloggar utan bilder inte är särskilt roliga, eller bloggar med överlånga texter, och det passar ganska bra in på min blogg, men förhoppningsvis kommer min kamera tillbaka i veckan :D och då ska det verkligen bli ändring! sen ska jag göra om designen på bloggen också :) nej nu måste jag sova klockan är mycket!
puss

Kommentarer
Postat av: matilda

haha jaa jag menar! man kommer ju inte direkt ha tid att spendera dom när skolan börjar :/ ;)

2009-07-12 @ 03:12:24
URL: http://augustihelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0