SO, very funny!

Japp, nu har jag SO och det är då inte vidare kul!
igår var det kör kul som vanligt, nästa vecka är det konser haha, på kvällen är det i aulan i domarhagen och på torsdagen är det sala hela dagen, först två konserer i en skola tror jag sen är det kvälls konser där också.
Det kommer väl bli ganska kul tror jag, vi får väl se hur det går.
men jag borde inte sitta här och skriva med tanke på att vi inte har särskilt många veckor till på oss med uppstatsen, vi skriver om andra världskriget och det tar sin tid.
Så nu ska jag skriva på, men hade bra!
Kyss!

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

svar: yes, kjolen kommer från Åhlens :)

2009-02-05 @ 10:35:22
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0