Och slutligen...Söndag!

ja, söndagen låg jag och Pauline och jäste i sängen sen kan ni ju gissa vem som kom om inte........Linnea!
Vad ovanligt, eller hur? hela helgen har vi faktiskt spenderat med henne :) men det har jag absolut ingenting emot!
Vi tog det lugnt heeeela dan. haha. Sen vart det den där eländiga konfirmationsgrejen igen, sen på kvällen for jag hem till mamma, vi satte ihop lite hyllor från ikea och åt nåt slags brödmedräkor och aoli (?) till,det var smaskens!
sen somnade jag till Elisa Dancing, Och ni som inte har hört den kan jag ju starkt rekommendera att ni ska lyssna på den! det var allt, hoppas att ni ochkså har haft en bra helg för det har jag!
Kyss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi har haft en mysig helg tycker jag! (K)

2009-02-16 @ 19:22:22
URL: http://linneafl.blogg.se/
Postat av: sandra

sv; tack&bock snygging!:)

2009-02-17 @ 12:19:02
URL: http://sandralena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0