Nytt utseende och en ny start!

Nu som ni kanske ser har jag gjort om min lilla blogg här och nu ska jag nog få igång bloggandet igen!
Man blir ju alltid lite mer peppad av nya saker.
Eftersom jag inte har bloggat på så himla länge har ni nog missat en hel del men en kort verision av min helg kan ni få :) I fredags tog jag och Carro bondbussen hem till henne sen va vi i stallet ett tag sen åkte vi hem till hennes pappa där vi knäppte kort och hade kul, på morgonen gick larmet 20 över 8 och det var bara att kliva upp, vi åt frukost klädde på oss och sen åkte vi scooter (?) över sjön till stallet, där gjorde vi iordning Dimmer för Carro skulle och träna dressyr :)
på vägen dit körde dom hem mig och sen drog dom iväg på träning :)
På dagen sen vart det bara massa slapp, jag va ut och sprang sen kollade jag och Pauline på film, De halvt dolda hette den, det är fyra delar och är sammanlagt ca.4 timmar lång, den var jätte bra men jätte hemsk!
Det var väl i stort sett min helg, hoppas ni har haft det lika bra!
Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0