nea!

idag vart det en stunds mys med linnea! Vi pratade åt godis och tog lite kort bland annat :)! hahah.
Jag fick också testa en klänning som hon har tänkt och sälja och den var jätte fin, så vi får väl se om jag slår till ;)
Nu ligger jag i sängen och har nyss ätit lite mat. Idag händer det nog inte så mycket vad jag vet, men planerna kan ju alltid ändras, är faktiskt jätte film sugen så vi får se om jag orkar knata i väg till pickabo och köpa nåt gott sen kanske jag kryper ner här i sängen igen.



Sen vill jag ha lite hjälp från er! Ge mig tips om vad jag ska skriva om!?
Jag skriver ju nästan bara om vad jag gör och det kanske inte är så jätte intressant direkt.
Så skriv skriv skriv! vad ska jag blogga om? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, du är så mysig! Du får berätta sen vad din mamma tyckte om klänningen. PUSS!

2009-02-22 @ 20:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0