Kolla mig!

Ser man på! Nu bloggar jag ju, det är faktiskt första gången på länge, och då menar jag väldigt länge som jag bloggar två dagar efter varann :)
Idag har det inte hänt så mycket, hade sovmorgon sen vart det skolan och där var det väl inget speciellt som hände.
Sen kom jag hem och det var bara att dra vidare direkt på gitarren innan man ksyndade vidare därifrån också till teatern, sen var det traska hemmåt som gällde, har inte gjort nåt särskilt heller, ätit mat, och bokat biobiljetter har jag iallafall gjort, imorn ska nämligen jag och Linnea på Itaket lyser stjärnorna, lite reklam för Linnea får jag väl klämma in också för den sötnosen vill man inte missa henne hittar ni http://linneafl.blogg.se/  vi får väl se hur den är som film boken är iallafall jätte bra och jag rekommenderar den starkt! skriven av Johanna Tydell är den och hennes andra bok, det fattas en tärning rekommenderar jag också, men förbered er på torar för dom är sorgliga båda två!
det var nog allt just nu, hade bra tills nästa gång!
adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0