Hej på er

nu har jag nyss kommit hem från skolan, där har det inte hänt så mycket, lika trökigt som vanligt började med spanska sen engelska, NO lunch, matte och sist men inte minst bild. kul? nej! Skönt att iallafall vara hemma, nu tror jag att jag ska kolla på filmen bolt, ni vet den där som dom visade ett litet klipp av på julafton? den med hamstern i en liten boll och hunden, det är faktiskt hunden som heter bolt, jag trodde det var hamstern haha.
Sen halv sju ikväll så är det nåt kör-möte-genrep-grej i domarhagen, för imorn är det två föreställningar i domarhagen på dagen och en på kvällen och på torsdag samma sak fast i sala, det ska bli kul och skönt att vara ledig från skolan två dagar! ;) nu ska jag försöka hitta den där filmen, kanske uppdaterar lite senare idag, puss!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh! Den filmen vill jag också se.. Han är så söt :)

Jag trodde också de var han som hette så :P

2009-02-11 @ 12:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0