halsen..!

ja, igår och i förrgår var ju jag och cornelia som sagt var lediga från skolan och hade konserer med kören, på onsdagen var vi i domarhagen och sjöng, det gick bra tycker jag, hade en aning ont i halsen på kvällen dock.
På torsdagen åkte vi till Sala och var där i pingstkyrkan och sjöng hela dagen, det gick väl okej men jag kan lova att min röst var inte den bästa på morgonen, ont hade jag och att sjunga ännu mer gjorde det inte bättre, så nu idag har jag riktigt ont i halsen! Men det är tur att fishermans friend finns för den är min hjälp genom dagen!
puss på er!

Kommentarer
Postat av: sandra

kören var så jävla bra!:D

2009-02-16 @ 12:33:56
URL: http://sandralena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0