Goddagens!

Usch vad mycket plugg det är! prov hit och prov dit. Igår spenderade jag hela min dag åt att plugga matte, jag vart helt paff när jag sen kom på vid halv nio att jag hade setat och pluggat sen klockan fyra! Men det kändes ändå ganska bra sen för idag hade vi matte prov och det kändes som om det gick jätte bra! Ni får väl veta sen vad jag fick på provet när jag har fått tillbaka det :) och idag har det också blivit plugg, mer bestämt NO, teknik. Inte det roligaste och roligare blir det ju inte när man har glömt en utav böckerna i skolan -.-
Nu ska jag och mamma mysa framför TV:n med en koppchoklad toppad med vispgrädde och nåra härliga kanelbullar till :) Smaskens! Ha en bra kväll.
puss&kram skummbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0