Goddagens

jaha, imorse vaknade man av att katten kom insläpandes med en bikini i munnen och skrek, hon är nämligen typ förtjust i bikini tyg och tror väl att det är nån mus eller nåt? Gick upp och satte mig framför tv:n där jag kollade på nickelodeon och åt frukost :) sen hoppade jag in i duschen, Idag har jag faktiskt lagat min jacka också! eller jag har ju bara sytt dit en knapp som hade låstnat men ändå, sen knatade jag ner på stan där jag köpte ett par strumpbyxor, gick till biblioteket gjorde jag också och hämtade ut en bok som jag har väntat på. Sen hälsade jag på Poppen och farfar, farmor hade jag precis missat, hon skulle på nåt sammanträdande. Sen gick jag och satte mig på bullens och avnjöt en varm choklad och lästeen bok. sen har jag bara setat här vi datorn. Nu ska jag och mamma kolla på film, jag uppdaterar senare ikväll :)
puss&kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0