den åttonde i andra nollnio

Nu sitter den sista muffins-plåten i ugnen och jag har packat klart :)
jajemen, idag har det blivit baka av, banan-choklad muffins mer exakt! Och när sista plåten är klar så bär det av till Haglöfs, där ska jag mamma Pauline och mammas kompis Susanne ha en liten "spa afton" vi ska väl bland annat koppla av i bubbelbadet och fika lite och dylikt! Det ska bli jätte mysigt att få koppla av en stund för hela veckan har vart fullt upp, skola fritidsaktiviteter, kompisar och ja, ni vet vad jag menar.
Efter myset på Haglöfs bär det av hem till pappa men där blir jag inte länge för sen ska jag iväg på ännu mer mys, jag ska nämligen till sötaste Linnéa! Det ska bli jätte kul, men nu ska jag kila!
hade bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0