aj mitt huvud!

Nu är jag hemma igen från Västerås, jag och mamma hade våra äventyr på vägen dit och hem!
På vägen dit skulle vi köra om en lastbil och det var riktigt trångt och läskigt kan jag lova, på vägen hem när vi var nånstans i salbohed tror jag så körde det en bil framför oss och helt plötsligt hoppade två rådjur ut framför deras bil, livrädd vart jag! Var helt säker på att rådjuret skulle bli påkört :S men som tur var klarade det sig :) Sen när vi nästan var hemma så låg det nåt på vägen, det såg precis ut som en människo kropp! Mitt hjärta stannade, men sen insåg jag och mamma att det var en tygsäck fylld med skräp, phuu!
haha, hem kom vi med lite små saker från Ikea och jag har köpt lite godis att äta på.
Nu har jag också jätte ont i mitt huvud efter clipsen, men om man vill vara fin får man lida pin!
ha en bra lördag kväll!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0