I´m not dead

tog bara en lång skön sovmorgon
hemma hos sara ;)
igårkväll skulle jag till sara då, så tänkte jag så här:
ska jag gå eller cykla? äsch jag cyklar
det går säkert mycket snabbare.
men fyfan va jobbigt det var!
jag åkte till henne vid åtta tiden ungefär, och då
hade det kommit mycket mer snö så hade ju ingen
plogat eller kört bild där.
det var faktiskt riktigt läskigt att cykla då för man slirade
hela tiden och i alla svängar var jag tvungen att gå haha.
idag gick det däremot mycket bättre att cykla hem för då
var vägarna inte helt täckta i snö :)
jag och sara hade det jätte mysigt iallafall, vi låg
och pillade på våra nya mobiler och pratade i flera timmar :)
men idag är jag jätte trött haha..
ska städa rummet nu och göra fint sen äta mat
och ta en dusch innan det bär av hem till mami :)
oj vad långt inlägget vart, aja hade bra! :)
puss♥

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad obehagligt att cykla när det är så mycket snö. Tur att du inte ramlade!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha ett riktigt gott nytt år!

2009-12-27 @ 22:20:54
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0