torsdags kväll

hej, det vart ingen uppdatering igår efter fotbollen men vi vann med 6-1 iallafall! :D skit bra tjejer!
imorse åkte vi till veterinären med elsa för vaccination, det gick bra :) efter det hämtade vi pauline hos linnea och åkte sedan hem och åt frukost. så småning om kom vi ut till lillsjön och spenderade några timmar där. har faktiskt fått en liten linje vilket jag är väldigt förvånad över eftersom att jag aldrig blir brun, men nu när vi ska till italien ska jag försöka få lite färg på mig.
dock är jag väldigt rädd för att jag kommer få soleksem, är jätte känslig för solen, men vi har köpt solkyddsfaktor 50+ åt mig så jag hoppas att det går bra :) på eftermiddagen åkte vi hem till pappa där vi hade lite kalas för alex i förskott, han fyller 18 år på lördag men han ska spela in en demo med sitt band i helgen så han hinner inte då :)
nu ska jag provpacka klart för italien, väga väskorna och lite sånt sen ska jag äta lite kvällsmat innan det blir sängen :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0