tjugioförsta september klockan tjugoett nollsju.

Hejsan, jag får be om ursäkt igen för mitt dåliga bloggande men jag har haft problem med internetet!
Nu sitter jag här och gör slutklämmen på Europa uppsatsen som jag snart ska skicla till SO-läraren.
På lördags morgonen for jag till Fredrika som sagt och där spelade vi in en film åt massor med gott och Fredrika öppnade paket. Vi somnade sent in på natten och vaknade tidigt på morgonen och klev upp och åt frukost till en härlig disney film.
Sen kom mamma och hämtade mig, när jag kom hem var det bara att börja städa och sen in i duschen.
Susanne och Ola kom över på middag och vi firade dom lite smått för dom har gift sig.
Och är det inte helt otroligt? Dom träffades när dom var 17 respektive 18 år och idag är dom runt 45! Det är äkta kärlek!
Vi åt ännu mer gott. Sen åkte jag och mamma och lämnade pauline och alex hos pappa sen åkte vi till freddan igen för jag hade glömt min jacka där. Men nu måste jag skriva klart uppsatsen, ha det bra och jag ska försöka bättra mig på bloggandet!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0