skitdag

Idag har inte hänt så mycket, klev upp, skolan. Hade spanska prov och det gick riktigt bra tror jag! Och om det inte gjorde det så får jag nog veta på fredag eller nånting sånt.
Dagen gick otroligt sakta, ett tag var jag  nästan på väg att åka hem för det gick så segt! Men icke. Så vart det i alla fall inte.
Sen vart det hem sätta på en tvättmaskin och sen kilade jag ner på stan. Där mötte jag mamma och vi tog en fika sen vart det lite titt i affärerna.

Jag vet inte vad som hände idag. allting sög iallafall!
Förlåt, jag vet inte vad jag ska säga? Det var ett missförstånd. Och det gjorde inte saken bättre den här veckan har jag mått skit, jag vet inte varför men just nu känner jag mig bara väldigt nere och ingenting känns bra.
Det är inget att skylla på men vad ska jag ta mig till? Jag kan inte förlora dig, du betyder för mycket tjejen.
det va ju du&jag? vi två?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0