Sextonde september.

Halloj, idag masade jag upp mig ur sängen, snuvig, trött ont i halsen och lika kallt och elendigt var det som dom andra mornarna. Idag fick jag även gå själv till bussen eftersom att Sandra hjärtat är sjuk. Krya på dig!
Jag överlevde dock en timmes spanska och fyrtio minuters engelska. Men sen hade vi biologi.
Så istället för lektionen följde jag med dom andra sjuklingarna till syster, sen hann jag nog med ca tjugio minuters biologi.
Sen var det lunch, och ingen glad syn var det när man är hungrig som en varg och möts av konstiga potatisar, slemmig fisk, men ätbara morätter! Min kropp orkade inge mer efter det så mamma kom och hämtade mig.
Så under dagen har jag hunnit med att här hemma skriva lite på Europa uppsatsen, svenska berättelsen och sovit, sovit, sovit.
Det är så otroligt skönt att sova på eftermiddag / kvällen. Det sorgliga med det är att resultatet blir klar vaken mitt i natten.
Men men, nu ska jag nog krypa till kojs snart.
Puss adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0